Joo aikas nopeaa päivittelyä tässä. Unohdin viime artikkelissani kertoa, että Romantic Alice on nimeltään Rose. No tässä kumminkin tämä ensimmäinen kuvatarinani.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                         
*Tekee* Puhuu Ajattelee

P4190003-normal.jpg
Rose:Voisinpa jäädä nukkumaan...

P4190004-normal.jpg

Rose: *Venyttelee ja haukottelee* Mutta minä en saa jäädä nukkumaan kotiini työpäivinä.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P4190005-normal.jpg
Rose: *Hyräilee mielessään ja kävelee työpaikkaansa kohti* Toivottavasti en myöhästy töistä.
?: Rose, Rose, Rose... Etkö ikinä opi?

P4190006-normal.jpg
Rose: Ku-kuka siellä? *vapisee pelosta*
?: Etkö muka älyä? Etkö tunne minua? Rose...
 

P4190007-normal.jpg
Rose:O-oletko se sinä?
?: Kyllä, Rose... Käänny ympäri ja palaa luokseni. Rose...

 

P4190009-normal.jpg
Rose:*Kääntyy ja lähtee hahmoa kohti* En jätä sinua enää ikinä... En ikinä.
?: Rose... Kunpa voisitkin luvata tuon mutta se on mahdotonta. Mahdotonta...

P4190010-normal.jpg
?:*Katoaa pois*
Rose: Eih... Olen yksin tässä kylmässä ja julmassa maailmassa...

P4190011-normal.jpg
Rose: Minun täytyy kuitenkin mennä töihin sillä jostakin sitä rahaa on saatava...

Tässä välissä laita musiikki soimaan ja seuraa kuvat sanojen mukaan.
http://www.youtube.com/watch?v=0o2B3hbgnnE

P4190012-normal.jpg

Mun sydäntäni aina joskus särkee Kun joku pieni asia mua muistuttaa Sä tulit niin lähelle mun henkee Ja nyt mä en sua voi unohtaa

P4190013-normal.jpg
Kun ilma nousee höyryten vierelläni askeleesi kuulen narskuvan sä oot niinkuin pakkanen Sinun kuulen sen taas sanovan että oon sun kohtalosi Seuraavaan elämään

P4190014-normal.jpg
Mä kulkenut kauan olin luokses Ja viimein kun toisemme löydettiin Oli molemmilla elämä jo valmis Mutta tarinamme silmistä luettiin Mä elän varmaan väärää aikaa

P4190015-normal.jpg

Väärää aikaa Kun ilma nousee höyryten ja vierelläni askeleesi  kuulen narskuvan sä oot niin kuin pakkanen Sinun kuulen sen taas sanovan että oon sun kohtalosi

P4190016-normal.jpg

Meidän pitää odottaa vain seuraavaan elämään Seuraavaan elämään Täällä kuljen niin kuin unessa Mä kahden ajan välissä kun oon Mun maailmasta muuttuu palanen

P4190017-normal.jpg
Kun sinä et siinä oo Sinun kuulen sen taas sanovan että oon sun kohtalosi Meidän pitää odottaa

P4190019-normal.jpg
Kun mä kohtaan öisen lakeuden nään tähtitaivaan joka kappaleen Mä teen sulle tilaa viereen teen Tunnen sun taas mua koskevan ehkä aika taittuu ja kurkotan

P4190020-normal.jpg
Mä meihin kurkotan  ja seuraavaan elämään Seuraavaan elämään

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja loppuun pari kuvaa Rosesta:

P4190021-normal.jpg
P4190022-normal.jpg
Rose on vain niin ihana. <3 Seuraavassa postauksessa nähdään joka tulee ehkä jopa tänään.