Anteeksi parin viikon taukoni mutta olen innostunut kuvaamaan nukkeani. Tuossa kamerassa on yhä talvisiakin kuvia joten ehkä ne pitäisi näyttää myös. Täältä on nuo lumet jo sulanut pois ja sain otettua ihan ok kuvia. Saatte sitten nähdä niitä viikon parin päästä. Näytän nyt ensin viime kuussa ottamani kuvat.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                            *Tekee* Puhuu ajattee

P4190026-normal.jpg
Rose: *Venyttelee ja haukottelee* Mitäköhän minä tänään voisin tehdä? Sainhan töistä pari päivää vapaata.

P4190027-normal.jpg
Rose:*Sieppaa lemmikki lehden käsiinsä ja kaatuu sängylleen* Yleensä vapaapäivinä on kivaa mutta nyt on tylsää...

P4190029-normal.jpg
Rose:*Nousee ylös tylsistyneenä* Äh. Olen lukenut jo nuo kaikki kirjatkin. Että on tylsää!


P4190030-normal.jpg
Rose:Jos olisin valinnut silloin oikein niin en olisi tässä nyt. Olisinpa ollut viisaampi.

P4190031-normal.jpg
Rose:Anteeksi ystäväni. Minun olisi täytynyt jäädä luoksesi...
                                               Rosen käsi on irti <3

P4190032-normal.jpg
Rose:*Mumisee jotain hiljaa*

P4190038-normal.jpg
P4190037-normal.jpg
Rose:*Voi pahoin ja horjahtaa*

P4190039-normal.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P4190040-normal.jpg
?:*Tuijottaa nukkuvaa Rosea*
 

P4190042-normal.jpg
?:*Siirtää Rosen hiuksia* Hmm...

P4190043-normal.jpg
?:*Säikähtää ja lähtee pois huoneesta, koska Rose alkoi herätä* Minä palaan vielä. Minä palaan...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tässä olikin tämä kuvatarina. Tykkäsin kuvata tätä tarinaa vaikka Rosen huoneen tavarat lentelivätkin nuken hiuksien mukana.